miercuri, ianuarie 26

Lecţia de plutire

Ieri, pe blogul Dariei, am găsit ceva care mi-a schimbat ziua.
Câtă încântare poate să îţi stârnească un simplu filmuleţ, un desen animat aşezat peste o muzică aproape divină. Un astfel de film poate să influenţeze destinul unui copil, dacă îl vede într-un moment bine ales.

The Weepies sunt doi tineri care ştiu să cânte despre o lume frumoasă şi caldă, o lume în care mai există bucurie simplă. Muzicile lor îmi amintesc de nopţile în care adormeam cu urechea lipită de tranzistorul Pescăruş.

Încercaţi muzica lor cu iz de melancolie.
.

6 comentarii:

C.L.M. spunea...

Chiar superma melodie, si videoclip, cred ca poate schimba destinul unui om, nu numai unui copil!

Virtualkid spunea...

C.L.M.:
Iti recomand si linkul din final. El te duce pe saitul celor doi, acolo unde te asteapta muzica lor.

Doinitza`s cakes spunea...

am sa-l arat si fetitei mele,e superb si melodia e calda si linistitoare,mersi de link

Virtualkid spunea...

Doinitza`s cakes:
Si eu i l-am aratat fiului meu de foarte multe ori, tocmai pentru ca il consider eosebit.

INCERTITUDINI spunea...

Simpatică asociere! Calmă, tocmai cum le place micuților!

Virtualkid spunea...

INCERTITUDINI:
Tocmai blandetea povestii m-a facut sa incerc si reactia "turnesol"-ului.

Unde iți trimit depeșă?

Vreau adresa ta de e-mail:

Delivered by FeedBurner