sâmbătă, ianuarie 22

Cărţi, cărţi, prieteni



Mereu am avut un respect deosebit pentru oamenii care au reuşit să zămislească şi să adune gânduri de om simţitor între două coperţi.

Salut această reuşită a prietenilor care prin gesturi simple contribuie la un puzzle complicat: viitorul fiului meu.

O fostă profesoară din copilăria mea spunea elevilor săi că omul este ca o casă, doar că el nu este construit din cărămizi ci din cărţile pe care le citeşte şi între care reuşeşte să ţeasă legături. Cu cât aceste cărţi sunt mai valoroase, iar conexiunile sunt mai multe şi mai complexe, cu atât omul este mai frumos şi mai respectat.

Prieteni, prieteni, cărţi...




..........

6 comentarii:

Cristian Lisandru spunea...

Mulţumesc, Sorine, gândurile mele bune pentru voi. Apariţia unei cărţi este un moment de mare bucurie. Atunci când vezi volumul de probă simţi cum ţi se accelerează pulsul. În momentul în care produsul finit este gata şi îl vezi aşezat în teancuri, îţi vine să chiui. Eşti ca un copil. Pe urmă, după câteva minute, minte îţi aleargă deja către proiecte viitoare.

Încă o dată, mulţumesc din suflet!

Kadetul spunea...

O carte pe care o scrii este la fel ca si o casa pe care o ridici din nimic....

Virtualkid spunea...

Cristian Lisandru:
Multumirile nu isi au rostul. Cartea ta este si a noastra si ne bucuram pentru ea.

Virtualkid spunea...

Kadetul:
Cartea este o realizarea extraordinara. Cati au parte de un astfel de lucru? Putini, foarte putini.

Doinitza`s cakes spunea...

sti cei trist? ca-n ziua de azi copii pur si simplu nu mai citesc,au inlocuit cartea cu calculatorul,eu nu cred ca-i o realizare dimpotriva,vad un regres,in existenta nostra,vedem zi de zi copii,tot mai des inculti si analfabeti,cu toate ca termina o facultate,bibliotecarele au jucat un rol important in viata mea,nu-mi ajungeau,fisele,sa mai noteze o carte pe care am imprumutato,cultura generala ti-o faci citind,din cartile,simple si aliniate in biblioteca,scolii,la tine acasa pe raft,orice carte are o poveste in culise a ei speciala,pe care doar autorul o cunoaste si pe care doar cativa privilegiati o citesc printre randuri,pentru a o intelege

Virtualkid spunea...

Doinitza`s cakes:
Si mai grav este faptul ca se imputineaza bibliotecile, iar cele care raman sunt lasate sa se zbata intr-o mizerie care nu se mai termina.

Unde iți trimit depeșă?

Vreau adresa ta de e-mail:

Delivered by FeedBurner