luni, ianuarie 17

Oameni normali

Lumea aceasta, cea virtuală, face posibile apropieri care ar putea fi aproape imposibile în viaţa reală, nu doar datorită distanţei şi a programului tot mai încărcat, ci mai ales datorită dificultăţii alegerii momentului în care ai norocul (sau neşansa) să-l cunoşti pe un om.

Sâmbătă dimineaţa l-am avut din nou pe moş Crăciun în vizită la bradul nostru. Şi nu a trecut ca să ne ia bradul, ci a trecut să ne mai aducă nişte daruri. Plănuisem să filmez şi să fac multe fotografii, însă, copilul a dejucat toate planurile mele. S-a trezit şi a mers ca din puşcă la brad, semn că dormise cu acest gând. Am putut să-i citesc fericirea pe chip atunci când s-a repezit în sacoşele de sub brad.

Moşul nu ar fi trecut încă o dată dacă nu ar fi fost rugat de două fiinite care mi-au demonstrat că mai există oameni normali în lumea aceasta, că peste problemele de zi cu zi, se pot opri preţ de câteva secunde pentru a arată celorlalţi bucuria vieţii simple.

Pentru că şi-au câştigat un loc în sufletul nostru, le mulţumim Carei şi Corinei, doi oameni pe care i-am întâlnit doar în lumea virtuală. Deocamdată!

..........

10 comentarii:

americanu spunea...

Ati sarbatorit si pe stilul vechi :)))

Anonim spunea...

Explică-mi şi mie cât de cuminte tră să fii ca să vină Moşu' de două ori, că şi eu am fost cuminte, da' degeaba :(

Unknown spunea...

Minunata experienta si ai dreptate, aceasta lume virtuala face posibile legaturi absolut surprinzatoare, dar geografic, fiindca uman, cine se aseamana se aduna!

Gabriela Elena spunea...

Cum stie el, Mosul, ce aduce bucurie in ochii lor si ai parintilor care privesc efervescenta momentului! :)

Anonim spunea...

doar un mulţumesc vreau să spun. pentru melodia de fundal, minunată, n-o ştiam şi mi-a prins bine.

Virtualkid spunea...

americanu:
Sarbatorim si daca nu avem motiv...

Virtualkid spunea...

puideblog:
Trebuie sa ai un PR bun, sa stie sa ascunda prostioarele pe care le faci si sa scoata in fata doar vitejiile.

Virtualkid spunea...

ionelmuscalu:
Am avut foarte multe surprize extraordinar de placute, dar am avut si intamplari cu iz greu de suportat.

Virtualkid spunea...

Gabriela Elena:
Noi si acum mai avem in casa pomul de iarna... cine stie, poate vine inca o data.

Virtualkid spunea...

puideblog:
Este un prilej de bucurie si pentru noi.

Unde iți trimit depeșă?

Vreau adresa ta de e-mail:

Delivered by FeedBurner