luni, iunie 27

Nu

Nu m-am schimbat aproape deloc. Nu am fost niciodată nici mai bun, dar nici mai rău.
Am lăsat atât de multe în urmă, lucruri dragi şi importante pentru mine, dar mai ales sufletului meu nu foarte norocos. Poate că ar fi putut fi mai ales, mai sensibil, mai înalt, mai altfel. Poate.

De atât de multe ori mi s-a întâmplat să mă întreb pentru ce plătesc, plătesc. Care vină justifică toate cele care mi se întâmplă?

Am obosit să mă mai zbat, aproape că nu mai reuşesc să văd rostul luptei disperate cu balastul care nu oboseşte să mă tragă la fund. Ştiu sigur că puteam mai mult, ştiu sigur că şi acum s-ar mai putea salva câte ceva. Mi-ar trebui doar câteva clipe de tihnă adevărată, de linişte, de zăbavă şi atât.

De fiecare dată când mă aşteaptă o încercare nouă, balastul acesta mă invadează, asemeni unei cangrene urât mirositoare.

Poate că am scris cu greşeli, nu le mai corectez. Fac parte din balastul care mă trage înapoi. Dar nu, nu m-am schimbat!

4 comentarii:

silavaracald spunea...

Nu văd de ce te-ai schimba dacă te simți confortabil cu tine.
Dacă balastul însă începe să tragă cam tare și îți împiedică înaintarea, încearcă să scapi măcar de o parte din el.
Foarte reușită poza! :)

Virtualkid spunea...

@silavaracald:
Balastul este la fel ca o cangrena. Daca vrei sa scapi de lest, inseamna sa amputezi ceva, iar uneori asta este o alegere foarte dificila.

Unknown spunea...

viata are surprizele ei...pe unii ii atrage mai repede la fund ,pe altii mai repede la mal...important sa nu ne dam batuti sa luptam in ciuda valurilor si a furtunii..iar de simtim oboseala e bine sa ne uitam sus si pe urma la micutii ce ne incojoaara,ei ne dau putere sa luptam si sa nu ne simti obositi.Stiu nu e usor dar trebuie incercat....sper ca fortele tale sunt mai mari si motivele de oboseala sa le arunci in mare...iar tu sa ramii acelasi indiferent de circumstante..copilul din tine...

Virtualkid spunea...

Amalia Mohorea:
Nu este atat de usor de fiecare data.

Unde iți trimit depeșă?

Vreau adresa ta de e-mail:

Delivered by FeedBurner