marți, iunie 7

PapalaTIFF, papalaşoni.ro


Mâine mergem la Cluj, să dăm papa la poporul de la TIFF. Ne-a chemat Şoni, cel care ne hrăneşte şi ne găzduieşte atunci când ne dedulcim la fineturi artistice, dar şi culinare.

Nu o să ne invoim de la lecţia de pian, însă o să sacrificăm grădiniţa şi lecţia de înot, asta şi pentru că mâine avem ocazia să punem în aplicare un gând mai vechi al nostru, cel care ne-a îndârjit să continuăm drumul către bloggingul profesionist. Nu ştim cât mai avem până acolo, dar o să încercăm. Mâine ne întâlnim cu mentorul virtual....

Hai neamule la "papalasoni", hai la "papalaTIFF"! Şef la polonic este Virtualkid.

11 comentarii:

arcadia spunea...

Să vă fie de bine ciorba! Istenem, ce foame mi-aţi făcut! :D

p.s. Dacă vă faceţi şi mai frumoşi de-atât, nu mă mai joc cu voi! :P

Virtualkid spunea...

@arcadia:
Atunci nu mai sta pe ganduri, hai si tu la TIFF, ca sa ne scapi si pe noi de autostop (prilej cu care putem sa ne mai si jucam!).

Giulia spunea...

Sa dati multa papa la poporul de la TIFF..., iar voua va doresc pofta buna.
Noua nu ne aduceti ceva bun? ;;)

Virtualkid spunea...

@Giulia:
Ar fi mai simplu sa te luam si pe tine la TIFF, ca niciodata nu strica o mana de ajutor cand este vorba despre 600 de portii....

Anonim spunea...

drum bun mâine, salutaţi Clujul şi din partea mea şi spor la gătit sau ce faceţi voi acolo...

Giulia spunea...

@Virtualkid
Cu cea mai mare placere, imi place sa-mi ajut prietenii ;)

Virtualkid spunea...

@puideblog:
Ne-am facut de cap la fantana arteziana, asta este cea mai mare realizare....

Virtualkid spunea...

@Giulia:
Si la "Peninsula" o sa fim la lingura, asa ca te asteptam la o partida de voluntariat la curatat cartofi....

Anonim spunea...

uiai, ce super tare! m-am uitat de 2 ori la filmuleţ, dacă n-ar ploua pe-aici de ieri, m-aş duce şi eu la una din cele două fântâni asemănătoare de-aici, să-mi fac de cap...

Virtualkid spunea...

@puideblog:
daca ai tine aproape de noi, poate ca ti-ar fi mai simplu...
noua "ne ies pasii", chiar daca ne mai si chinuim uneori.

Giulia spunea...

Cu cea mai mare placere ;)

Unde iți trimit depeșă?

Vreau adresa ta de e-mail:

Delivered by FeedBurner