sâmbătă, iunie 18

Maxim(ă) caniculă în Vama Veche


Ştim că o să ajungem şi noi acolo, probabil imediat după ce încheiem lecţiile singurei şcoli la care nu a venit încă vacanţa.

Primim de veste de la prietenul Şoni că în Vama Veche este caniculă Maxim(ă), în această seară, pe terasa pe care în acest an pregătim evenimente îndrăzneţe, în cadrul unui proiect pe care îl considerăm a fi deosebit.

Maxim Belciug, vrăjitorul sunetelor unei simple cutii de lemn cântă pe terasa "papalasoni.ro", în arşiţa nopţii care stă să vină...

4 comentarii:

Cristian Lisandru spunea...

Minunat. Unde sunt chitare pe pereţi este, pur şi simplu, minunat.

Anonim spunea...

mai am o jumătate de oră să mă teleportez acolo... dar oare aş mai prinde vreun bilet în plus?:(

Virtualkid spunea...

@Cristian Lisandru:

Este o fotografie pe care i-am facut-o anul trecut, atunci cand am organizat concertul de binefacere si cand l-am condus pe Maxim la Fabrica HORA din Reghin.

@puideblog:

O sa mai fie si alte evenimente acolo. Ai o varianta mult mai buna: sa te muti acolo, pentru ca o sa avem si internet cat sa dam la toata lumea.

Anonim spunea...

Salut,

Fac un studiu despre oamenii care au fost / merg in Vama Veche. Mi-ar folosi daca ai gasi cinci minute pentru a completa un chestionar. Chestionarul este anonim si face parte dintr-o cercetare mai ampla. Poate fi accesat la adresa www.vamaiot.com .

Multumesc,

Liviu V.

Unde iți trimit depeșă?

Vreau adresa ta de e-mail:

Delivered by FeedBurner