vineri, iunie 3

Omul surprizelor

"Multumesc frumos!...eşti omul surprizelor, de tot felul...!!!”

Aşa arată un mail pe care l-am primit după ce am trimis un mesaj de felicitare. L-am recitit de câteva ori şi am rechemat din memorie câteva amintiri din vremuri puţin mai tumultoase, am revăzut întâmplări din urmă cu zece ani. Multe dintre personajele le care populează pe acestea sunt risipite acum prin lume, mai aproape sau mai departe. Mi-am amintit cu mare plăcere despre ieşirile noastre la Cipau, pe malul Muresului, dar şi despre revelionul de pe Cheile Topliţei în care am stat închişi într-o cabană, îngrămădiţi ca sardelele, din cauza unei ploi de neoprit.

Am trecut prin frânturi ale întâmplărilor pe care le-am lăsat în urmă, iar în final, toate s-au adunat într-o singură imagine, una emblematică, a unor tineri care se căutau la vremea aceea. Erau tinerii care apoi aveau să îmi fie alături într-un moment în care fiecare gest contează.

Da, este adevărat, atunci când este vorba de amintiri, încă mai sunt "omul surprizelor, de tot felul...!!!”

Niciun comentariu:

Unde iți trimit depeșă?

Vreau adresa ta de e-mail:

Delivered by FeedBurner