luni, iunie 13

Tot mai scurte sunt secundele


Dulcea corvoadă a dimineţilor o să se mai prelungească până la sfârşitul lunii, abia apoi urmând să vină vacanţa.
Cu fiecare zi se adaugă noi semne că suntem pe drumul cel bun, că muzica începe să se aşeze în căpşorul bălai, să îşi găsească locul pe care îl merită. La fiecare lecţie sunt în spatele viitorului meu artist şi mă bucur fără să mă mai ascund pentru fiecare reuşită a sa, pentru orice pătrime dau doime intomată corect.
Acestea îmi sunt tot mai scurtele secunde, cele pe care le dau fericit, renunţ la ele cu o bucurie aproape sinucigaşă, tocmai pentru că nici nu aş şti să le cheltuiesc mai bine.
Tot mai scurte îmi sunt secundele şi tot mai pline. Secundele mele - mănunchi în bătaia vânturilor, asemeni păpădiei căreia i s-a dus vremea.

3 comentarii:

angi spunea...

Peste ani,poate secundele tale scurte se vor transforma in ore de concerte.Acum voi cumparati bilete,maine le veti vinde;).

silavaracald spunea...

Am citit ultimele postări, dar comentez numai aici. Am o întrebare: când mai aveți timp de toate? Întâlniri peste întâlniri, călătorii, lecții matinale, serbări... Ziua voastră nu are tot 24 de ore ca și a mea? :)

Virtualkid spunea...

@angi:
Numai sa ajungem acolo!

@silavaracald:
Este tot mai greu, dar vacanta este atat de aproape!
Ne trebuie putina samanta de val....

Unde iți trimit depeșă?

Vreau adresa ta de e-mail:

Delivered by FeedBurner