sâmbătă, mai 8

Red Cross Day in Targu Mures city



Astăzi este Ziua Internaţională a Crucii Roşii. Sărbătorită în fiecare an la 8 mai, ziua marchează naşterea, în 1828, a filantropului Henri Dunant, fondatorul Mişcării Internaţionale a Crucii Roşii şi Semilunii Roşii.

La gradinita se planuieste de multa vreme o vizita la “casa pompierului”. Si la SMURD, si la “casa politistului”. Pentru ca noi nu avem intotdeuna rabdare, astazi am profitat de o ocazie rarisima, despre care am aflat intamplator. Am mers in centrul (blocat) al orasului pentru un eveniment impresionant prin dimensiune si prin implicatiile sale. Am fost si noi prezenti la predarea oficiala a dotarilor a echipamentelor ISU pentru Regiunea 7 Centru.

In felul nostru, am fost partasi la un moment istoric, unul de care vor depinde vieti, destine.
Si nu in ultimul rand, i-am multumit omului care a aratat de atatea ori ca stie sa fie profet, intr-o tara care nu este al lui. Desi l-a chinuit la inceput, acum il recunoaste ca pe un fiu de mare isprava.

Si daca am ajuns sa credem asa, inseamna ca am mai descoperit un model in viata. Unul dintre numele pe care al trebui sa-l poarte tenacitatea ar putea sa fie si Raed Arafat.
.

10 comentarii:

Unknown spunea...

Graţie acestor fotografii Puiul de OM nu va uita niciodată că a stat în braţele unui pompier SMURD şi a unui OM de seamă într-o zi importantă.

starsgates spunea...

zile frumoase pentru copilul tău.
Iar pentru domnul în cauză oar gânduri de mulţumire ar trebui să îndrepte fiecare român.

INCERTITUDINI spunea...

Construiti asa de frumos!!!
Felicitari!

kokoriko spunea...

imi pare rau pentru oltchim

Brindusa (Brinda Dasha) spunea...

Foarte frumos blogul! Iar in ochii acestui copilas superb se poate citi ca va creste frumos, pt ca are niste parinti ce ii inspira valorile reale. Sa va traisca minunea de kid. O sa mai vin in vizita ca mi-a placut mult ce am descoperit aici, inclusiv background-ul sonor.

kokoriko spunea...

am vazut ca esti fan

Unknown spunea...

ce dulce e in prima poza.. :D

fata din vis spunea...

imi place de omul acesta, Raed Arafat. A dovedit, prin ceea ce a facut el de-a lungul anilor, ca este mai roman si mai patriot decat multi dintre noi. Lui ii datoram serviciul SMURD, si el a imprimat acestui serviciu un profesionalism, daruire si conduita morala de exceptie. Pe el l-as oferi de model, ca om de succes.

elena marin-alexe spunea...

Tot respectul pentru Raed Arafat! Nu am cuvinte...

Virtualkid spunea...

abbilbal:
Nu cred ca are cum sa ite, mai ales ca a mers la Arafat direct, l-a tras de pantalon, ca "sa faca o poza cu el". Scurt! Motiv pentru care si-a intrerupt discutia cu oficialitatile judetului..... si a facut o pauza! Toate acestea cu un aer firesc!

starsgates: Raed Arafat a facut minuni. Jos palaria!

INCERTITUDINI: Ne straduim, atat cat se poate, fara sa fortam nimic.

kokorico: si noua, insa, este bine si cat a fost pana acum; macar de-am fi in toate sporturile la acest nivel.

Brandusa: Multumim mult. Parerule de acest fel ne dau si mai multa putere.

kid4ever: Pentru noi, toate sunt dulci, de fiecare dintre ele ne leaga ceva, ceva nespus de puternic.

fata din vis: Raed Arafat este un model, deja. Si, cu siguranta, mai are multe de spus.

elena marin-alexe: Surprinzator este faptul ca si-a pastrat aceeasi atitudine deschisa pentru oamenii din jur, chiar daca este un om aspru, sever. Adica un lider!

Unde iți trimit depeșă?

Vreau adresa ta de e-mail:

Delivered by FeedBurner