duminică, octombrie 24

Bucurie cu rugina

11 comentarii:

Erys spunea...

superb!...si fetele mele se jucau la fel cand erau mici...le amauzau fosnetul si uscaciunea frunzelor...

. spunea...

frumosi ingerasi ...imi aduc aminte ca faceam la fel :)

angi spunea...

Asemenea bucurie e unica pentru fiecare copil si totusi atat de veche...poate din totdeauna.
Superb!:)

Adele spunea...

Mai aveţi câteva şi pe blogul meu. Vino şi ia-le şi pe acelea, pentru că sunt şi ale voastre. :)

Virtualkid spunea...

Erys:
Nu l-am oprit sa se joace in frunze pentru ca imi amintesc cu cata placere faceam acelasi lucru.

Virtualkid spunea...

Iulia:
Cred ca fiecare om simte nevoia sa se joace in acest fel, atat de simplu.

Virtualkid spunea...

angi:
nu pot sa nu recunosc faptul ca m-ar fi tentat si pe mine sa fac acelasi lucru.

Virtualkid spunea...

noaptebunacopii:
le-am vazut...
pe acelea o sa le punem in rama!

Gabriela Elena spunea...

Vaccinul antitetanos la rugina mai sus amintita, l-ati facut? :D

Virtualkid spunea...

Gabriela Elena:
Cuiul pe cui se scoate.

Anonim spunea...

Ce bucuroşi sunt ei.
Prin bunăvoinţa doamnei Carmen sunt înregistrat la MFC. Dacă vrei să vezi ce am pe blog te invit aici: http://noulapullum.blogspot.com

Unde iți trimit depeșă?

Vreau adresa ta de e-mail:

Delivered by FeedBurner