marți, octombrie 12

O dimineata cu ochii umezi

Am citit in aceasta dimineata un articol publicat de catre unul dintre prietenii virtuali. Nu am putut sa ma abtin. Mi-am dat seama ca mai sunt si alti oameni care incearca sa creasca oameni normali, oameni cu bucuria in suflet si deznadejdea in spate. Oameni frumosi.
Pentru ei merita sa sadim semintele talentelor viitoare. Pentru fiecare dintre copiii nostri trebuie sa incepem o albie cat mai fireasca chiar sapand cu mainile goale. Asta pana cand vor fi capabili sa isi caseasca, fiecare, CALEA.

Iata de ce, chem toti parintii sa gandeasca asa! Am primit multe mesaje de la alti parinti, asa ca m-am hotarat sa incerc sa duc si in alte orase.... "camionul cu ciocolata".

Daca am sa reusesc, atunci sa sa caut si alti artisti care sa urce la volanul acestui camion al copilariei. Alti oameni, capabili sa cante pentru puii lor "Somebody to love".

8 comentarii:

Zazuza spunea...

la cat mai multi calatori in camionul asta dulce!

acuvio spunea...

Majoritatea încercăm să ne ducem copii peste “normal” şi suntem mulţumiţi când intervenţia noastră îl trece dincolo de o situaţie când era depăşit. Dar Ştefan este încă mic, dulce şi trebuie să se bucure de copilărie.

scorpio spunea...

iti doresc sa reusesti,pentru ca suna chiar frumos.

doctorultau spunea...

ce să spun, să luați ciocolată multă, să ajungă la toată lumea

Virtualkid spunea...

Zazuza:
Incet, incet, se aduna cei care doresc sa fie partasi la aceasta dedulcire.

Virtualkid spunea...

acuvio:
Nu incerc sa il imping de la spate intr-o directie pe care mi-o doresc eu. Deja avem realizari care pareau deosebite pe care le-am uitat, doar pentru ca a disparut interesul natural.

Virtualkid spunea...

scorpio:
Din zi in zi pare sa fie tot mai aproape. Chiar incep sa apara dorinte mai mari decat ne-am propus initial.

Virtualkid spunea...

doctorultau:
Ciocolata nu este decat pretextul... oamenii vin pentru altceva!

Unde iți trimit depeșă?

Vreau adresa ta de e-mail:

Delivered by FeedBurner