miercuri, octombrie 13

Cea mai frumoasa zi

Timp de cateva zile am fost nevoit sa renunt la telefonul pe care il folosesc acum pentru ca am apelat la un prieten sa imi reinstaleze un soft mai stabil. Se bloca foarte des in asemenea hal ca doar resetarea il mai aducea in simtiri. Dar nu despre asta am vrut sa vorbesc. Cata vreme a fost plecat telefonul cu pricina, am fost nevoit sa folosesc vechiul telefon, chiar daca bateria abia mai rasufla. Umbland prin el, am dat peste fisierul in care salvasem cateva piese cu care reuseam sa calmez copilul atunci cand era in carucior si il apuca plansul. Selectam una dintre aceste melodii si lasam telefonul sa o redea, spre linistirea aproape imediata a copilului meu. Mi-au venit in minte atatea amintiri cat nu pot povesti. Nici nu mi-ar ajunge cuvintele.
Una dintre ele este “Cea mai frumoasa zi” a lui Alexandru Andries, cel care astazi implineste cinci zeci si sase de ani.
Sunt tot mai multi oameni cunoscuti pe care ma pot baza ca sa ma ajute sa-mi cresc copilul cat mai frumos si mai demn.

8 comentarii:

angi spunea...

Andries!La multi ani!
O voce care linisteste!
Amintirile apar atunci cand ne asteptam mai putin...chiar in...cea mai frumoasa zi...

Erys spunea...

A. Andries imi place foarte mult, sa fie sanatos multi, multi ani de-acum inainte!...Pustiul e adorabil si o adevarata comoara, sunt convinsa!

Gabriela Elena spunea...

Sunt sigura ca faci tot ceea ce este posibil, uneori poate chiar si imposibilul, pentru ca Stefan sa creasca frumos.
Eu sunt recunoscatoare parintilor mei pentru TOT!

Cristian Lisandru spunea...

La mulţi ani lui Andrieş! Şi gânduri bune vouă! Am rămas plăcut surprins în ziua în care am ascultat pentru prima oară această melodie. Era parcă altceva... Îmi place şi acum!

Virtualkid spunea...

angi:
Am avut toate discurile de vinil pe care le-a scos. Imi place si acum.

Virtualkid spunea...

Erys:
Este cea mai valoroasa dintre comori, in primul rand pentru ca este a mea.

Virtualkid spunea...

Gabriela Elena:
Copilul creste avand aproape multe dintre lucrurile pe care le socotesc a fi valoroase si pe care incerc sa i le ofer, atat cat pot.

Virtualkid spunea...

Cristian Lisandru:
Eu am ramas captiv in "Interioare"...

Unde iți trimit depeșă?

Vreau adresa ta de e-mail:

Delivered by FeedBurner