sâmbătă, octombrie 16

News alert



Lucian Bute este un om care a reusit sa fie profet, la fel ca intr-o poveste biblica, doar dupa ce a plecat din tara sa.

Tara care nu a gasit banii cu care sa cumpere drepturile de transmisie tv ale meciului in care s-a incoronat, inca o data. El a invins si fara incurajarile concetatenilor sai.

Sa nu asteptam si alti campioni, pentru ca daca la varsta frageda nu este sadita emotia luptei pentru performanta, daca nu le dam copiilor emotia asteptarii finalului acestor inclestari sportive, ei vor creste fara sa creada ca totul este posibil. Nu vor avea convingerea ca oamenii din televizor sunt "din carne si oase", ca pot fi depasiti in performante.

Toti romanii ar trebui sa vada localitatea Pechea, locul din care a evadat Lucian Bute, ca sa inteleaga cu adevarat cat de valoroasa este performanta sa.

17 comentarii:

Interzisa. spunea...

:x:x:x Lucian Bute

Cristian Lisandru spunea...

Mă bucur pentru el! N-am văzut meciul, aflu acum de la tine că a reuşit să îşi păstreze titlul mondial...

Gânduri bune, ştrumfilor!

Septembrie spunea...

Eu l-am văzut pe internet, la un post polonez....bine că nu trebuie să vorbesc ci doar să scriu...nu mai am voce....și nici cuvinte suficiente pentru țara în care trăim

scorpio spunea...

si eu ma bucur ca a castigat si ceilalti la fel.
un adevarat sportiv!
bravo lui,rusine televiziunii nationale care plateste bani grei pentru tot felul de emisiuni de rahat.

doctorul spunea...

bine că bani pentru ridzi-pidzi s-au găsit anul trecut, ca şi pentru cutra de udrea cu frunza ei cu tot; brand de țară? uite brand de țară, şi ce brand!

Adele spunea...

De unde bani, Sorin, apariţiile maneliştilor cu ce vrei să mai fie plătite?

Anonim spunea...

nu-l meritam pe Bute. Nu meritam nici un roman care se urca pe culmile gloriei fara nici un pic de ajutor din partea statului. Daca eu tre sa platesc vignieta pentru niste drumuri inexitente atunci si ei ar trebui sa plateasca pentru un boxer de aur...care din intamplare e roman.

Gabriela spunea...

De sute de ani suntem blestemati sa nu stim sa ne respectam valorile.
Eu chiar am fost in Pechea. Parintii mei sunt din apropiere.

Virtualkid spunea...

Lacrimi sterse:
Inteleg ca este o manifestare de admiratie.

Virtualkid spunea...

Avram Marian - Gabriel:
Multumesc, am reusit sa-l vad online.

Virtualkid spunea...

Cristian Lisandru:
Sunt bucuros pentru ca am reusit sa iti dau eu aceasta veste.

Virtualkid spunea...

septembrie:
Este tara dictonului "Sa traiti bine!".

Virtualkid spunea...

scorpio:
Norocul este ca incepe sa rezolve internetul aceasta problema.

Virtualkid spunea...

doctorul:
Brandul este bun, insa doar loveste, nu fura, d'aia nu este bun de bagat in seama.

Virtualkid spunea...

noaptebunacopii:
Chiar asa! De unde bani? Tu stii bine ca si eu aleg dupa bani in aceasta perioada.... si se strang al naibii de greu!

Virtualkid spunea...

zerocratie:
Pana la urma, Bute se lupta pentru el si pentru parintii care l-au daruit cu putere, dar si cu foarte mult bun simt. Cei care i-au fost aproape, macar cateva minute, stiu despre ce anume vorbesc.

Virtualkid spunea...

Gabriela:
Inseamna ca stii despre ce vorbesc. Localitatea aceea nu este taramul fagaduintei, oamenii trudesc din greu pentru fiecare zi pe care o traiesc...
Altfel spus, este un loc din care reusesti sa iesi la lumina foarte greu.

Unde iți trimit depeșă?

Vreau adresa ta de e-mail:

Delivered by FeedBurner