joi, octombrie 28

Happy Birthday, Bill Gates!

Buna ziua Domnule Bill Gates!

In ziua in care impliniti cinci zeci si cinci de ani, va supun atentiei oportunitatea implicarii companiei Dumneavoastra in urmatorul eveniment:

Mi se pare corect sa stiti ca nu am nici cea mai mica experienta in domeniul organizarii de spectacole, dar, nadajduiesc sa suplinesc acest impediment prin dorinta viscerala de a-i oferi copilului meu inca o experienta fabuloasa, asa ca aceea din ziua in care a implinit trei ani langa idolul sau, Cristian Minculescu.

Totodata, mai trebuie sa stiti ca intentia declarata este aceea de a transforma acest eveniment in "episodul pilot" al unei actiuni in care artisti importanti sa mearga la gradinita si sa puna fermentul artistic intre potentialii viitori artisti. In acest sens am discutii asemanatoare si cu alti artisti tentati sa se implice. Semnale pozitive exista si din zona televiziunilor locale, in special cele de stiri, dar nu numai (jumatati de promisiuni).

Nu fac un secret din faptul ca am scris multor firme si chiar persoanelor fizice care am crezut ca ar putea sa intinda o mana, sau, macar sa spuna mai departe. Ma bizuiesc si pe ajutorul mai multor blogari care si-au aratat disponibilitatea de a scrie despre acest proiect (unii dintre ei fiind chiar foarte bine cotati).
In acest sens am atasat si un plan al proiectului, proiect avand si o importanta componenta umanitara (se intentioneaza colectarea unei sume de bani care sa ajunga la o asociatie care se ocupa de problemele copiilor bolnavi de cancer din Targu Mures).

Ca sa nu mai ocolesc subiectul principal pentru care v-am abordat, eventuala implicare MicroSoft ar putea fi aceea de sponsor al evenimentului, logo-ul urmand a fi prezent pe afisul si pe invitatiile pe care le vom distribui. In plus, daca nu vi se pare un gest prea modest, as gazdui pe blogul fiului meu si articole publicitare cu linkuri spre site-ul MicroSoft.com (blogul are rank 3).


Va rog sa ma iertati pentru stangaciile mele. Nu ma pricep prea bine la PR.

Inca o data, va multumesc mult, indiferent de alegerea Dumneavoastra si sper sa folositi cu succes “google translate” si sa intelegeti ca mi-ar fi de folos orice suma, oricat de mica pentru a duce la bun sfarsit proiectul. La schimb, scriu un articol pe blogul de rank 3. Poate ca o sa simtiti oportunitatea rarisima, situatie in care puteti sa plusati.

VirtualKid from Romania

18 comentarii:

INCERTITUDINI spunea...

Vă doresc să primiți sponsorizări pe măsura implicării voastre!
Și succes cât se poate!!

silavaracald spunea...

Ei, să-l vedem acum pe Billuț ăsta cum se implică. Poate că, provenit din straturile mijlocii ale societății americane, să-și mai fi păstrat atenția proaspătă și față de proiecte de genul acestuia.
Baftă!

Virtualkid spunea...

INCERTITUDINI:
Ne-ar ajunge si una singura.... dar buna!
Binenteles, nu refuzam nicio forma de ajutor.

Virtualkid spunea...

silavaracald:
Nu imi fac griji, o sa se repeada sa ne trimita bani mai multi decat avem nevoie (a aflat ca i-am scris si lui Steve Jobs)

Bibliotecaru spunea...

:)
Vă pricepeţi să faceţi cadouri... Cred că în viaţa lui domnul Gates nu a primit un asemenea cadou. Şi atingerea cu "foloseşte google translate"... superbă.

Trecând de glumă, e păcat ca viaţa oamenilor să aibă nevoie de bani pentru a fi frumoasă. Mi-aş dori ca nici un om să nu aibă nevoie în viaţă de lucruri pe care nu le poate avea...

silavaracald spunea...

Nu-i așa că ți-a răspuns?
Hai, recunoaște, nu fi modest! ;)

Virtualkid spunea...

Bibliotecaru:
Chiar daca este greu, cata vreme suntem sanatosi, nu facem o tragedie din toate fleacurile.

Virtualkid spunea...

silavaracald:
Mel, ai sa spui ca sunt cel mai mare mincinos, insa, am primit raspuns. Spune sa-i scriu in limba engleza pentru ca nu stie sa foloseasca "google translate". La asta lucrez acum. Sa te pun in "cc"?

Cristian Lisandru spunea...

Bine v-am regăsit, ştrumfilor... Şi sper să fie de bine, până la urmă...

Virtualkid spunea...

Cristian Lisandru:
Cata vreme suntem sanatosi, totul este bine!

martienn spunea...

nice blog ; )
i like it ; ]

follow me if you want ; D ;**

Cleaner spunea...

E hee... domnu Bilut cred ca are alte treburi mult mai importante ... cum ar fi golful, sau cine stie ce alt hobby de.."oameni mari"...
Oricum ar fi o surpriza frumoasa sa il vedem cum comenteaza si aruncand cateva maini de ajutor :)

acuvio spunea...

De urmărit, sunt curios cum răspund “bogaţii” lor şi „bogaţii” noştri. :)
Observ că deocamdată, probabil un angajat, a răspuns că nu este bine formulată cererea în codul sursă...

Virtualkid spunea...

martienn:
tnKs!

Virtualkid spunea...

Cleaner:
Chiar daca vine sa ajute, mai intai il punem sa dea o proba de lucru.

Virtualkid spunea...

acuvio:
Le-am facut pe plac! Le-am trimis mesajul si in limba engleza.

doctorul spunea...

cum e, noutăți, ceva? a deschis conu' Bilă punga?

Virtualkid spunea...

doctorul:
Se lasa asteptat. Probabil se sfatuieste cu Steve Jobs care dintre ei sa se implice in proiect.

Unde iți trimit depeșă?

Vreau adresa ta de e-mail:

Delivered by FeedBurner