marți, septembrie 21

Bun gasit



Am fost impresionat de cateva dintre reactiile pe care le-am avut dupa articolul de ieri si am sa povestesc despre ele.

Aflu de pe blogul prietenului care ne-a ajutat sa implinim trei ani intr-un mod sublim, anuntand ca o mana de nostalgici se aduna maine la “Preoteasa” ca sa-i pomenesca numele si sa-i cante cantecele celui pe care soarta l-a lovit crunt in urma cu zece ani, cu doua nenorociri, una mai mare decat cealalta.

L-am intalnit acum mai multi ani, pe sub coloanele blocului 6 din strada Ion Campineanu. Pleca spre Universitate, intr-o dupaamiaza ploioasa, cu un chistoc in coltul gurii. Ii cunoasteam aproape toate piesele. L-am salutat ca si cum mi-as intalnit colegul de banca din gimnaziu. Mi-a raspuns zambind si a trecut mai departe.

Astazi este ziua de nastere a celui care a pus bazele “Companiei de sunet”.
Valeriu Sterian nu a facut “nimic fara oameni”.
Unii dintre ai se strang , spre seara, la “Preoteasa”.

12 comentarii:

Cristian Lisandru spunea...

Vali Sterian. Mi-a fost foarte drag omul ăsta... Trimit un gând de bine către el...

elena marin-alexe spunea...

Multumesc pentru comemorarea acestui artist deosebit prin tot ce a fost el.

Compozitie,intuitie,adoratie,
fascinatie,oratie,amintire, izbavire, implinire, iubire!
Nu te putem uita VALI STERIAN!

Teo Negura spunea...

Noroc cu tine, uite-asa imi mai aduc aminte si eu de el... Dumnezeu sa-l odihneasca!

Olga spunea...

Am fost colegi la facultate...Tot Universul său a fost MUZICA...La cursuri noi îi împleteam codiţe iar el punea "bile" pe hârtie, compunea pentru tobe...

Fetita Junglei13 spunea...

Mult imi place muzica lui.Mult,d-aia il am si pe ipod,d-aia il am in orice playlist.

i and i spunea...

interesant... vad ca toti care am aruncat cateva indei despre Vali Sterian, ne`am gandit pt incepul la "Bun Gasit". interesant.

Virtualkid spunea...

Cristian Lisandru:
Gandul tau, langa gandul nostru... tot mai multe ganduri pentru Vali.

Virtualkid spunea...

elena marin-alexe:
I-am cantat de atatea ori piesele incat nu as putea sa nu incerc sa il fac si pe copilul meu sa isi doreasca acelasi lucru.

Virtualkid spunea...

Teo Negura:
Si pentru asta sunt prietenii...

Virtualkid spunea...

Olga:
Poate ca nu ar fi o idee rea sa scrii mai mult despre asta. Eu as fi bucuros sa gazduiesc si aici astfel de amintiri, la prima mana.

Virtualkid spunea...

Fetita Junglei13:
Imi place sa constat ca cei zece ani nu l-au sters din multe inimi.

Virtualkid spunea...

i and i:
"Bun gasit" este o piesa care i se potrivea si lui. Spun asta multi dintre cei care l-au cunoscut. Pacat ca a avut parte de un sfarsit atat de crud.

Unde iți trimit depeșă?

Vreau adresa ta de e-mail:

Delivered by FeedBurner