vineri, septembrie 17

Guitar force 1






Nu a cunoscut limite, nu a avut parte de ingaduinta pentru propriile excese. Totusi, a reusit sa fie cel mai bun.
Si astazi am sa va prezint un titan. Si el, ca toti ceilalti care au aparut intre personajele din “casuta piticului”, si Jimi Hendrix a trecut de proba “turnesol”.

Maine am fi putut sa-i spunem....
La multi ani, Jimi Hendrix, oriunde te-ai afla!
Ar fi putut sa fie un bunicut numai bun sa vina la Bucuresti, iar noi sa ne lamentam ca nu ajungem sa-l vedem... daca nu ar fi ales o cale mult mai periculoasa!

7 comentarii:

doctorultau spunea...

nu are gusturi rele juniorul

Virtualkid spunea...

doctorultau:
poate ca este una dintre "aschiile bune".

Cristian Lisandru spunea...

Un monstru. În cel mai frumos înţeles al cuvântului. Dacă spuneam magician era prea puţin.

Cristian Lisandru spunea...

Eu eram, dar am intrat cu blogul de ştiri...

silavaracald spunea...

L-am auzit cântând o melodie... nu știu cum să spun... cânta o frază muzicală din gură, după care o reproducea cu chitara. O reproducea în așa fel încât se deslușeau cuvintele... Mi s-a părut colosal întotdeauna, și nu numai pentru asta. Dintre femei, doar Janis Joplin l-a egalat, ca trăire a muzicii dar și, din păcate, stil de viață și sfârșit.

Virtualkid spunea...

Cristian Lisandru:
"Nascut asasasin"... tot in sensul bun!
Parca nici "magician" nu ar fi nepotrivit... mai ales daca ne gandim la felul in care a trait.

Virtualkid spunea...

silavaracald:
eu l-am ascultat prima data la "radiocenaclul flacara", la un tranzistor "pescarus"... si tot extraordinar mi s-a parut.

Unde iți trimit depeșă?

Vreau adresa ta de e-mail:

Delivered by FeedBurner