sâmbătă, septembrie 4

TeleEnciclopedia

Eram copil. In fiecare sambata, seara, urmaream "teleenciclopedia".

Intr-o seara am fost socat atunci cand, urmarind emisiunea, am aflat ca unul din patru oameni dezvolta o forma de cancer. M-am uitat in jur. Noi eram patru: parintii si doi copii. M-am intrebat atunci care sa fie "alesul" dintre cei patru... Nu aveam de unde sa stiu ceea ce avea sa urmeze.

Oameni buni! Viata trebuie sa treaca in fata oricaror orgolii! Pana acum, din cei patru membri ai familiei, l-am numarat si pe cel de al doilea care nu a reusit sa treaca "strunga".

Astazi am auzit un strigat!

Hai sa-l ajutam pe DAX. Hai sa incercam sa salvam un sunet!

VirtualKid a hotarat sa vireze primii sai bani castigati de pe urma unui link platit.
35 de dolari, virabili prin "paypal". Nu este mult, nu este putin!

Va rog sa intindeti mana omului care se simte singur cu boala! Sa-i aratam, impreuna, cat de mult se inseala...
.

4 comentarii:

Cristian Lisandru spunea...

Era emisiunea mea preferată. Nu pierdeam niciuna în alte vremuri. O oază de informaţie într-o lume tristă.

doctorultau spunea...

atît cît sîntem, să încercăm să fim, aşadar; iar între timp să încercăm să mai şi facem ceva; bravo pentru inițiativă

Virtualkid spunea...

Cristian Lisandru:
Ai multa dreptate. Tocmai din acest motiv am evocat intamplarea care urma sa se transforme intr-o premonitie.

Virtualkid spunea...

doctorultau:
Inca nu am concretizat, insa nu am abandonat ideea.

Unde iți trimit depeșă?

Vreau adresa ta de e-mail:

Delivered by FeedBurner