marți, septembrie 14

Dirty Dancing


Patrick Swayze a fost un rasfatat al sortii. Pana intr-o zi in care norocul si-a intors fata de la el. I-am privit filmele, atat de diferite intre ele. L-am admirat mai ales pentru cele mai siropoase. Avea darul de a taia greata dulcetii in exces. Nu pot sa uit cum l-am vazut prima data in Dirty Dancing, intr-un subsol de la Teatrul Dramatic din Galati, intr-o inghesuiata de nedescris, la “video”. Cati mai sunt cei care isi amintesc aceasta forma de socializare in grup? Astazi descarcam de pe torente sau pur si simplu cumparam, inchiriem DVD-uri.

Acum un an, “ghost” a pierdut definitiv lupta cu moartea, rapus de un cancer de pancreas. Trupul sau atletic s-a macinat cu o viteza incredibila in acest…. Dirty Dancing.

10 comentarii:

cati spunea...

Multe amintiri mi-ai rascolit cu postarea aceasta. Darty, Gost ... Filmele in sine, nu stiu ce cred tinerii de astazi despre ele, nu stiu daca neaparat sunt capodopere dar mie mi-au placut la nebunie . Le-am vazut de mai multe ori atunci, le-am revazut si acum recent. Sunt filme de care nu te plictisesti niciodata. Iar pentru mine, pentru ca sunt filmele tineretii mele, sunt minunate. Da,ai dreptate, si modul in care le vizionam, la gramada, avea farmecul lui aparte. Erau altfel de vremuri. Nu stiu daca mai bune sau mai rele... doar altfel...

Cristian Lisandru spunea...

Foarte multe amintiri legate de acest film, spun şi eu. Ce vremuri...

doctorultau spunea...

după mine patrick a făcut rolul vieții în point break (bodhi) cu keanu reeves (utah)

elena marin-alexe spunea...

As viziona cu placere oridecate ori as avea ocazia acest film:Fantoma mea iubita, dar si alte filme cu Patrick Swayze!

silavaracald spunea...

Da, chiar: Poin Break! Nebunia in stare pura.
Imi amintesc si eu de vizionarile la video. Tot in Galati. In Tiglina II, la un club muncitoresc. Dar dadeau mai mult filme cu Bruce Lee. Fi-miu era abonat permanent la ele. Pana cand am vazut ca mieuna ca o pisica si face gesturi ciudate, cu mainile, Asa ca l-am insotit, impreuna cu o prietena. La o secventa mai decoltata, pustiul se uita cu ochii cat cepele la ecran. Amica i-a pus mainile la ochi si i-a zis suficient de tare incat sa auda intreaga sala: "Tu sa te uiti asa la Capra cu trei iezi, nu la porcaria asta!" >))

Virtualkid spunea...

cati:
Pentru tine, filmele acelea au sosit intr-un moment potrivit. Aceasta cred ca este cea mai buna explicatie si acesta este motivul pentru care te-a sensibilizat articolul. Pur si simplu o cauti pe fata care isi cauta si ea o "fantoma".

Virtualkid spunea...

Cristian Lisandru:
Chiar asa! Ce vremuri!

Virtualkid spunea...

doctorultau:
poate, insa majoritatea celor dintre noi si-l vor aminti tot in aceste doua filme, chiar daca ele sunt mai comerciale, mai .....

Virtualkid spunea...

elena marin-alexe:
ma asteptam la acest gen de reactie la majoritatea celor care obisnuiesc sa treaca pe aici. Toti sunt oameni sensibili, atenti si altele decat lucrurile foarte concrete.

Virtualkid spunea...

silavaracald:
esti plina de surprize!
adica nici la Galati nu am povesti originale?....

Unde iți trimit depeșă?

Vreau adresa ta de e-mail:

Delivered by FeedBurner