duminică, septembrie 5

I Want To Break Free



I want to break free
I want to break free
I want to break free from your lies
Youre so self satisfied I don't need you
Ive got to break free
God knows God knows I want to break free

Daca nu s-ar fi stins, Fredy ne-ar fi indemnat si acum, la fel cum a facut-o cand traia.... La fel cum i-a atras si pe altii sa o faca.

"God knows God knows I want to break free". Only God!

La multi ani Freddie Mercury! Nu te-am uitat!

Live at Wembley, arena care a murit... si ea! Urma si Freddy, la scurt timp.

20 de comentarii:

Anonim spunea...

Nu te vom uita niciodata Freddie pentru ceea ce ne-ai lasat!

doctorultau spunea...

un personaj, într-adevăr; nu sînt un mare fan queen, însă el e într-adevăr special; din categoria jim morrison, mick jagger ...

georgiana spunea...

N-am uitat, cum sa uit, doar c'am fost pleacata astazi din localitate...
Freddie ramane o LEGENDA!
RIP!

Teo Negura spunea...

Dumnezeu a castigat, noi am pierdut. A fost si va ramane cel mai bun!

Anonim spunea...

Nu o sa il uite nimeni.
Chiar crezi ca e uitat?

silavaracald spunea...

Muzică bună, curată, voce excepțională, trăire autentică! He wanted to break free and... he has succeeded! RIP!

Cristian Lisandru spunea...

Este imposibil că îl uiţi pe Freddy. Istorie muzicală în toată regula. Trimit şi eu un gând de bine către el, în această zi...

O săptămână bună să aveţi!

ĎramaQuëen spunea...

Chiar merită un călduros la mulţi ani. Ne-a lăsat multe. :)

elena marin-alexe spunea...

Asa o VOCE nu poate fi trecuta in uitare.Pentru mine el va trai vesnic si niciodata nu va putea fi egalat sau macar imitat de cineva.
Tot respectul si multumiri pentru postarea de astazi!

elfa spunea...

Imi place Queen la nebunie...

Virtualkid spunea...

April:
Nici noi, mai ales ca "turnesol" abia l-a cunoscut!

Virtualkid spunea...

doctorultau:
Foarte adevarat, ii luam la rand, ca la moara... ajunge greu timpul dar o sa reusim!

Virtualkid spunea...

Georgiana:
Mi-am inchipuit ca nu ai uitat, insa am vrut sa fiu putin rautacios.

Virtualkid spunea...

Teo Negura:
Si lui "turnesol" ii cam place.

Virtualkid spunea...

Chrysthyan:
Nu, eu nu l-am uitat, insa copilul abia acum il cunoaste!

Virtualkid spunea...

silavaracald:
unii mai carcotasi ar spune ca a respirat mult prea liber.

Virtualkid spunea...

Cristian Lisandru:
Aproape ca a devenit o obisnuinta sa ne intersectam in materie de gusturi.

Virtualkid spunea...

DramaQueen:
Bun venit in "casuta piticului".

Virtualkid spunea...

elena marin-alexe:
Ca niste elevi silitori, intindem si carnetul de note. Cine spune ca elevii silitori nu pot fi si smecheri????

Virtualkid spunea...

elfa:
si noua!
este motivul pentru care ii si pomenim numele, de cate ori avem ocazia.

Unde iți trimit depeșă?

Vreau adresa ta de e-mail:

Delivered by FeedBurner