miercuri, septembrie 15

Doi ani de ecouri



"Remember a day before today
A day when you were young.
Free to play alone with time
Evening never came."


Tineretea este o stare de gratie, un moment in care limitele sunt relative.
Nimic rau nu se poate intampla. Nu exista absolute nimic sa nu poata fi corectat, innobilat.Toata viata este inainte!

Pentru Richard Wright, data de 15 septembrie este momentul in care nu a mai existat nimic inainte! In schimb, au ramas….. "Echoes".



"Why can't we reach the sun
Why can't we blow the years away
Blow away
Blow away
Remember
Remember"

6 comentarii:

doctorultau spunea...

pink floyd sînt din alt film, nu mai e nimeni ca ei

Cristian Lisandru spunea...

Surprize deosebite, de fiecare dată. Greu să-i mai ajungă cineva pe băieţii ăştia...

acuvio spunea...

“Pomenindu-l” pe Richard Wright deşi nu prea intru în spatele muzicii şi a trebuit să caut pe Wikipedia pentru a scrie corect numele mi-am amintit că acum multă, multă vreme urmăream cine pe cine a detronat la clape... Keith Emerson, Rick Wakeman, Tony Banks.

Virtualkid spunea...

doctorultau:
ma intreb daca ar fi reusit sa mai razbeasca si daca s-ar fi tlansat in aceste vremuri...

Virtualkid spunea...

CristianLisandru:
Imi face placere sa aflu ca reusesc sa te surprind, sper eu, placut!

Virtualkid spunea...

acuvio:
sunt mai multi cei pe care doresc sa-i scot in calea fiului mei, fiecare dintre ei insemnand destul de mult pentru mine.
si eu sunt foarte curios pe cati dintre ei ii va alege.

Unde iți trimit depeșă?

Vreau adresa ta de e-mail:

Delivered by FeedBurner