luni, septembrie 6

Boc ne serveste cu bomboane "Sugus"

Nu as fi vrut sa scriu despre asta, insa, astazi este ziua lui Ali Baba, seful de fatada al celor patruzeci de hoti. L-am gasit pe baricada si nu m-am indurat sa nu opresc pentru fiul meu o imagine a campionului imprumuturilor fara rost, a risipei dusmanoase.

Domnule premier, sa ai viata cat mai lunga, sa poti sa platesti si mataluta cate ceva din gonflabilele cu care ai umplut tara in timpurile electorale.
Stiu ca daca ti-ar fi pasat, nu ai fi aceptat pozitia de lacheu. Dar mataluta chiar esti lacheu. La multi ani si sa traiesti, sa faci casa in Mihailesti....

Poate am sa apuc ziua in care fiului meu o sa aiba parte de o lectie ca aceasta, iar tu sa fii Bastus si traind sa fii pedepsit pana la alungarea F.M.I.-ului din tara....

Linkul de mai sus duce catre un fragment dintr-un film istoric> Profesorul din aceasta scena, acum exact doi ani isi traia "ziua". Numele lui a fost Ilarion Ciobanu.

4 comentarii:

doctorultau spunea...

un pitic nefericit, lacheu al unei albă-ca-zăpada şuie, cheală şi şpanchie

Virtualkid spunea...

doctorultau:
poate, dar sta cu pixul dupa ureche si semneaza numai cand vrea el.

Anonim spunea...

Ar fi de ras, daca nu ar de plans.

Bicker spunea...

Oare mai are oul de la tac'su?

Unde iți trimit depeșă?

Vreau adresa ta de e-mail:

Delivered by FeedBurner