miercuri, septembrie 8

Just one of our babysitters


Astazi este ziua de nastere a uneia dintre divele "generatiei google". Implineste douazeci si noua de ani.

Mie nu-mi place, insa, a trecut de "turnesol". Se numara printre cei pe care copilul ii cere la auditii, alaturi de Kraftwerk, Queen, Alanis Morissete sau Iris. Nu am idee care sunt criteriile dupa care le judeca. In majoritatea situatiilor, se intampla ca si in cazul cavalerilor medievali invinsi in turnir. "Place".... "nu place". Scurt, direct! Copilul, in mod instinctiv, ii urca in patul lui Procust.

Nu as fi scris despre aceasta aniversare daca nu mi-ar fi atras atentia doua articole, unul cu subiect aproape grotesc, altul chiar amuzant. Ambele, insa, vorbesc despre diferenta dintre ceea ce ni se baga pe gat, indiferent de metoda folosita. In final, ajungem sa ne placa, si, mai grav, sa facem si noi la fel.

O posibila concluzie: daca ai o poza buna, te-ai scos!

4 comentarii:

Cristian Lisandru spunea...

Nu mă omor nici eu după ea, încă ultimul videoclip mi-a plăcut, trebuie să recunosc. Chiar dacă linia melodică este o mixtură.

doctorultau spunea...

mult zgomot pentru (mai) nimic

Virtualkid spunea...

Cristian Lisandru:
Trebuie sa recunosc faptul ca si mie mi-a atras atentia, insa, parerea mea este ca reusesc sa faca acest lucru pentru ca pun imaginea pe primul loc.

Virtualkid spunea...

doctorultau:
totusi, daca ar fi sa o vezi cantand "pe viu" la pian... poate s-ar mai schimba dintre impresii.

Unde iți trimit depeșă?

Vreau adresa ta de e-mail:

Delivered by FeedBurner