miercuri, septembrie 29

Domnul Vis

Orice nereusita te face sa iti pui intrebari despre puterile pe care le ai, sau despre cele pe care nu le ai. Ieri, am primit un telefon de la reprezentantul unei companii in care imi pusesem foarte mari sperante legate de implicarea sa in proiectul "Maxim". Nu poate sa participe la acest proiect, dar, lucru imbucurator, mi-a lasat portita deschisa pentru alte proiecte viitoare. Am fost abatut, chiar daca am avut foarte mult de lucru.

Si, dupa ce “domnul Vis”, bostanelul pe care tocmai l-am adus in casa noastra si-a facut treaba si “l-a adus pe mosul Ene pe la gene”, am primit un mesaj care mi-a amestecat trairile: unul dintre oamenii carora le-am cerut ajutorul, indiferent de forma, a decis sa nu mai astepte. A scris pe blog intr-un mod care mi-a redat entuziasmul initial. Acum cred din nou ca se poate.

Spre seara, un om delicat si foarte discret a facut acelasi gest. Cu asa prieteni, fie ei si virtuali, copilul meu poate sa doarma linistit, alaturi de “domnul vis”, poate sa isi doreasca orice.

6 comentarii:

Mirela spunea...

Îți mulțumesc pentru vizită și comentariu!
Înainte de a citi postarea ta, i-am venit, parcă, în întâmpinare, lărgind răspunsul dat pe blogul meu. Așadar, concluzia era o urare în genul: ” Fie să ni se îndeplinească toate visele și dorințele”! E firesc să dorești, deoarece se spune că, dacă vrei cu adevărat ceva, se va îndeplini. Așa cum e normal ca și doritorul să depună un anume efort pentru ca visele să devină realitate.
Eu îți doresc o zi cât se poate de bună! :)

Virtualkid spunea...

Mirela P.:
Suntem din ce in ce mai curajosi si mai increzatori. Tocmai am facut cativa pasi importanti.

Cristian Lisandru spunea...

Hai că-i simpatic bostanul, iar ştrumfuleţului i se citeşte bucuria în priviri...

Virtualkid spunea...

Cristian Lisandru:
Bostanelul este "Domnul Vis" si este partenerul de "bubu".

cati spunea...

Ce duios. Copiii pot sa zambeasca asa frumos pentru niste "nimicuri" pe care noi aproape nu le bagam in seama. Domnul vis cred ca e mare mester ocrotitor al somnului...

Virtualkid spunea...

cati:
Domnul Vis este un bostanel din gradinile Idrifaiei, Edenul nostru.

Unde iți trimit depeșă?

Vreau adresa ta de e-mail:

Delivered by FeedBurner