vineri, septembrie 10

Zeul reporterilor


Am mai scris despre el. Il admir si il urmaresc cu mult inainte de a primi in dar un super telefon de la domnul Iliescu. Recunosc, atunci l-am invidiat, chiar daca nici nu am stiut ce model era.

Ii citesc cu regularitate, in ciuda faptului ca scrie putin. De curand am aflat ca se intoarce la treaba, dupa o pauza de noua luni. La TVR. Aflu ca a scris si o carte. Ma intreb ce mai pregateste fara sa spuna.

El este omul care ne-a facut si mai prieteni cu Hatfield si tot el este cel care in aceasta dimineata ne-a aratat ca cineva de sus, poate un zeu al reporterilor, il iubeste. Ii aduce exclusivitatile taman atunci cand ii trebe...

Roachere, esti hevi ! Red armi sa traiasca, sa aiba reporterii ce sa scrie, "sa mananca si gura lor".

6 comentarii:

Andreihappyday spunea...

Da, într-adevar unul dintre putinii jurnalisti care merita tot respectul meu pentru reportajele facute!

Paul Salcudean spunea...

De ce scrii atat de des despre Adelin Petrisor?

cati spunea...

Reporter de razboi... si asta spune mult.

Virtualkid spunea...

Andreihappyday:
I-am scris si lui faptul ca il admir inca de inainte de primirea telefonului (cadou) de la domnul Ion Iliescu.

Virtualkid spunea...

Paul Salcudean:
Pentru ca merita. Mi se pare a fi bun drept model.

Virtualkid spunea...

cati:
Se pare ca este si un om foarte ingaduitor, un tata foarte atent....

Unde iți trimit depeșă?

Vreau adresa ta de e-mail:

Delivered by FeedBurner