joi, septembrie 30

Buna ziua Galati!



Aproape toata noaptea am calatorit, cu scurte pauze de tufis pentru pasagerul somnoros, iar pentru sofer cu pauze ceva mai lungi, de cafea. Dimineata, chiar cand urcam panta de la intrarea in Galati, somnul a disparut ca prin minune iar buna dispozitie si-a intrat in rol. Intr-un fel, ajungeam tot acasa. Am mers la trecerea bac si ne-am facut inviorarea impreuna cu cei cativa pescari pe care i-am intalnit. Racoarea diminetii si soarele abia rasarit ne-am intampinat ca pe niste oaspeti de seama. Cei cativa pasi pe care i-am facut pe faleza Dunarii au alungat toate urmarile drumului de noapte din care tocmai iesisem. Acolo am intalnit si un pestisor pe care l-am banuit a fi unul "de aur". Oare am facut bine ca l-am eliberat?
Buna dimineata Galati! Apoi, buna ziua!


2 comentarii:

Anonim spunea...

Doamne, ce fascinat se uită în palma ta... mi-am şi salvat poza aia :)

Virtualkid spunea...

@puideblog:
Cred ca era primul peste viu pe care il vedea scos cu undita. Nu pot sa stiu ce anume il fascina, insa a fost o intamplare destul de... emotionanta.

Unde iți trimit depeșă?

Vreau adresa ta de e-mail:

Delivered by FeedBurner