joi, decembrie 22

Debut în presa scrisă


În această dimineaţă, la chioşcurile de ziare din Târgu Mures a ajuns şi o poveste simplă a Ignatului, aşa cum am vazut-o eu, impartiţă între trecut si viitor. Cotidianul mureşean Zi de zi mi-a dat şansa unui debut nesperat în presa scrisă, din initiaţiva doamnei Erika Marginean, ziarist şi blogger al acestui oraş.

Venit asemeni unui dar scos din tolba moşului, las la o parte modestia şi aleg să mă bucur zgomotos, ca un copil, de această realizare.

Semne bune anul are!

7 comentarii:

Denisa spunea...

Felicitari! Ce veste faina

Adele spunea...

Felicitări, Sorin! Taci şi le faci, nu? :) Ştii cât m-am bucurat pentru tine, nu?

angela spunea...

Bravo, Sorin. Ma bucur, tot ca un copil, alaturi de tine. Asa colegi de breasla sa tot am. :)

Anonim spunea...

Felicitări! după titlu mă aşteptam să citesc o poveste horror, cu guiţat care răzbate până la cele mai înfundate timpane, cuţite înfipte-n gât şi vărsare de sânge nevinovat, când colo în loc de sânge, o baie de lirism a la Sorin mai degrabă...

Cristian Lisandru spunea...

Bravo, Sorine, felicitări!

arcadia spunea...

Felicitari, asteptam vesti despre un editorial in 2012 :)

Pato Basil spunea...

Scoate ce e mai bun din tine... Stefanut!

Unde iți trimit depeșă?

Vreau adresa ta de e-mail:

Delivered by FeedBurner