vineri, decembrie 9

Trio Estate - seri de jazz și muzică clasică la Radio Târgu Mureș

Există locuri alcătuite din altceva decât ceea ce se poate vedea, pipăi, asculta...
Un astfel de loc este Studio-ul 3 al Radio Târgu Mureș. Ne-am convins chiar în această seară participând la serile de jazz și muzică clasică îngrijite de către Ana Maria Galea. Întâmplare sau nu, am nimerit într-o seară cu un repertoriu greu, pentru ascultători versați, însă am reușit să facem față cu succes provocării.

Nu știu cum au perceput alți participanți la eveniment toată această chimie a întâmplării muzicale, însă eu m-am simțit ca într-o catedrală inundată prin vitralii de lumina palidă a zorilor de zi, difuză dar insinuantă. Mi-am dat seama încă o dată că nu este deloc întâmplător faptul că nu mai ascult FM de mai bine de un an. Clădirea Radio ascunde niște surprize la care nu m-aș fi așteptat, în special cele legate de logistica și metoda scoaterii în eter a sunetelor de orice fel.

Și în toată această întâmplare, gândul meu de taină a fost acela legat de bobul care abia și-a început germinația. Oare o să existe ziua pe care mi-o doresc? Oare acesta o sa fie locul?

Membrii Trio-ului „Estate” sunt Ciprian Bonta, Moldovan Lirca Ioan şi Mihai Moraru.

Niciun comentariu:

Unde iți trimit depeșă?

Vreau adresa ta de e-mail:

Delivered by FeedBurner