miercuri, decembrie 28

LMK Galați


Dimineață începuse iar să ningă, iar cum priveam în lungul străzii, de la fereastra mea din Târgu Mureș, gândul mi-a zburat ca de fiecare dată când începe o fulguială la un loc îndepărtat.

Cu mulți ani în urmă, într-o dimineață geroasă, am ajuns cu greu la liceu. Ninsese foarte mult, ba mai și viscolise în dușmănie. În oraș nu circula aproape nimic, totul era înzăpezit. Când am ajuns în preajma liceului, mi-a fost dat să văd o imagine care mi s-a întipărit în minte, fără vreo șansă de a se mai șterge. De curând, rătăcind prin mediul virtual, am regăsit-o și m-a tulburat: gardul înzăpezit al LMK Galați. La fel ca și atunci, în acea dimineață, am simțit o emoție a frumuseții simple, întâmplătoare, nemuritoare.

Și atunci mă năpădește dorul chinuitor!
.

2 comentarii:

anamariadeleanu spunea...

Stefan, atecut un an in care nu am reusit...

dar eu cred intr-un inceput de nou an mai bun in care sa izbutim a ne juca spre bucuria noasta si 'in ciuda tuturorr' ....
LA MULTI BANI de 2*2

Virtualkid spunea...

@anamariadeleanu:
...daca am putea si de acesti "multi bani" tot.... sanatate.

Unde iți trimit depeșă?

Vreau adresa ta de e-mail:

Delivered by FeedBurner