marți, decembrie 6

Nescuturata barbă a moșului Neculai

A fost una dintre întrebările copilăriei: cum este posibil ca toată zăpada iernii să încapă în barba moșului Neculai? Așa îmi spusese bunica mea că vine prima zăpadă.

A fost una dintre întrebările copilăriei: cum este posibil ca toată zăpada iernii să încapă în barba moșului Neculai? Asa imi spusese bunica mea ca vine prima zapada.

Nu am multe amintiri legate de emoțiile dimineților din ziua sfântului Neculai. Cu siguranță, aceste întâmplări au existat, însă ele s-au pierdut undeva în urmă. Singură, barba moșului Neculai a reușit să-mi stăpânească mintea până la maturitate. Acum, dau mai departe această poveste copilului meu și aștept să văd cum o primește. Ne-am pregătit împreună ghetele și ne-am culcat cuminți numai după ce am privit încă o data pe fereastră căutând fulgii de nea.

Cu câteva minute în urmă, o poveste cu moșul și-a găsit locul între viitoarele amintiri ale unui copil. Cum să nu ai sufletul plin și împăcat, chiar și cu nescuturata barbă a moșului Neculai?

Niciun comentariu:

Unde iți trimit depeșă?

Vreau adresa ta de e-mail:

Delivered by FeedBurner