vineri, decembrie 9

Ziua internatională de luptă împotriva corupției




Citesc fel de fel de știri despre semnificația acestei zile internatională împotriva corupției. Văd la televizor fel de fel de experți care știu exact ce ar trebui făcut pentru ca să dispară pentru totdeauna. Doar că aceștia de acum, vin după alte cohorte de experți care odată ajunși în capul trebii nu s-au îngrijit decât să își infiltreze și să hrănească propria caracatiță, numai după ce și legea au croit-o după nevoile lor.

Eu personal am o frustrare legată de imposibilitatea de a finaliza o banală succesiune după tatăl meu, doar pentru că am ajuns să mă lupt cu o structură de tip mafiot, aflată în chiar instituția care ar trebui să-mi facă dreptate. Nu le este teamă de nimic, mai ales că sunt exonerați de răspunderea materială a faptelor lor.

Și atunci, cum să nu mă apuce greata numai când aud de experții aticorupție?

2 comentarii:

Cristian Lisandru spunea...

Păi asta este. N-au fost informaţi şi corupţii că există o zi anti-corupţie.

Virtualkid spunea...

@Cristian Lisandru:
Uneori ma gandesc ca doar napalmul mai poate sa mai rada cancerul asta.

Unde iți trimit depeșă?

Vreau adresa ta de e-mail:

Delivered by FeedBurner