vineri, mai 6

Cine mi-a vopsit pisica?

Noaptea toate pisicile sunt negre!
Poate chiar aşa şi este, însă ziua... ziua este cu totul altfel, mai ales dacă prin preajmă sunt şi doi designeri iscusiţi. Iniţial am vrut să transform această postare într-o ghicitoare, însă mi-am dat seama că ar trebui să sacrific din savoarea imaginii pentru a câştiga puţin mister. Totuşi, imaginile pe care am reuşit să le surprind la workshop-ul ad-hoc prilejuit de şedinţa de constituire a grupului de lucru pentru organizarea taberei de blogging de la Ibanesti erau mult prea valoroase, aşa că am renunţat la ghicitoare:

Pisica (foarte neagră în viaţa ei de toate zilele) ne prezintă piesa de rezistenţă a creaţiei celor doi minidesigneri de pisici. Lucrează cu materiale ieftine (cretă de diverse culori), însă de creaţiile lor au început să se intereseze marile case de modă. Aşa că vă prezint imaginile din atelier, atât cât mi s-a permis să imortalizez, cât să nu fie divulgate secretele cele mai importante ale procesului de creaţie..








...dar şi rezultatul muncii aproape epuizantă… ca să nu mai avem dubii atunci când ne intrebăm “Cine mi-a vopsit pisica?”

3 comentarii:

silavaracald spunea...

Care pisică, reamintim: e neagră-neagră de felul ei!
Au aflat însă designerii că negrul, deși subțiază, nu se mai poartă, așa că i-au aplicat un gri elegant, discret și subtil. Mulțumim! :)

Anonim spunea...

biata mâţă!
se vede clar ca nu-i place noul look. probabil ca i se pare ca griul o ingrasa...

Virtualkid spunea...

@silavaracald:
Nu parea a fi cu adevarat neagra....

@balaurdegradina:
Eu cred ca ii placea, dar se alinta putin.

Unde iți trimit depeșă?

Vreau adresa ta de e-mail:

Delivered by FeedBurner