marți, mai 24

Et in Arcadia ego!





Îmi plac oamenii care sunt capabili de gesturi ieşite din comun, dar care fac asta domol şi discret, fără să uite nici măcar pentru o secundă că autoironia este un avatar al oamenilor de calitate, în majoritatea situaţiilor.

Cu câteva zile în urmă, Arcadia m-a făcut încă o dată să o invidiez pentru fotografiile sale. Aproape toate cele pe care le postează te îmbie să brodezi o poveste, asemeni omului care îşi aşează ostenitul trup în loc ferit şi călduţ după o zi de alergătură, iar înainte să adoarmă îşi alege un gând care să-i legene visele.

Am mutat aici, în curtea noastră una dintre narcisele din Arcadia, iar acum aşteptăm să ne adoarmă în zâmbet lin.

4 comentarii:

arcadia spunea...

Orice advertorial făcut ca la carte, costă scump, ştiu. Cum nu pot să răsplătesc aceste cuvinte minunate şi nemeritate vă donez toate narcisele din Arcadia, cu tot cu parfum. :D
Şi pentru că tot nu e de ajuns, pun în pachet şi ultima floare de magnolie, asupra căreia aveţi exclusivitate absolută :D

http://img705.imageshack.us/img705/650/magnoliasusan001.jpg

http://img843.imageshack.us/img843/9631/magnoliasusan002.jpg

silavaracald spunea...

Fericito!
Ți-a înflorit magnolia. A mea tot crește, e aproape de doi metri, dar nici gând n-are. Dacă n-ar fi scris pe ea ce este, aș crede că mi-au vândut ăia de la Silvica cine știe ce alt soi de pom.... :(

arcadia spunea...

@slvc: Presupun că depinde de soi. A mea e Susan, are cca 1,5 m, dar a înflorit din primul an, uneori şi toamna. Anul ăsta a fost cea mai bogată şi-am stat şi eu acasă, de m-am bucurat de ea :P

Bibliotecaru spunea...

Oricât de încruntat aş intra pe acest blog, nu pot să-mi opresc un zâmbet. Mă contaminează această lume a copilăriei eterne.

Unde iți trimit depeșă?

Vreau adresa ta de e-mail:

Delivered by FeedBurner