duminică, mai 15

Marius Pena, un gol de aur

Mare bucurie, chiar şi pentru noi. Suferinţa pe care am avut-o atunci când oraşele noastre s-au luptat între ele nu a făcut decât să ne potenteze valoarea acestei seri. I-am întâlnit atunci, i-am condus cu privirea şi am încercat să le transmitem că îi iubim şi dacă nu câştigă.

Şi totuşi, de această dată am învins!

Primul gol, Antal marca din centrarea lui Viglanti, al doilea îl avea ca autor pe Marius Pena. Toţi ne-au dat autografe atunci când am mers să-i salutăm şi să le urăm succes, deci avem autografe de Champions League, avem o inimă gata să înfrunte şi această emoţie...

2 comentarii:

Cristian Lisandru spunea...

Să le fie cu noroc pe mai departe!

silavaracald spunea...

La nevoie, să veniți pe la mine să v-o întăresc cu ceva leacuri de suflet! :)

Unde iți trimit depeșă?

Vreau adresa ta de e-mail:

Delivered by FeedBurner