miercuri, mai 25

Prima vizită la Ateneul Român



În dimineaţa aceasta am fost plimbăreţi prin buricul târgului, prilej cu care am mers la şi la Ateneul Român, că să-i întoarcem vizita imaginară din toamna trecută. Ne-am făcut fotografii în parcul din faţa instituţiei, am fugărit porumbei şi am escaladat minusculul gard (de decor) pe care îl are această clădire.

Într-un târziu, pentru că am auzit sunetul muzicii din interior, ne-am rugat de un portar să ne lase să intrăm şi noi preţ de câteva minute în interior. L-am convins greu, iar fotografiile le-am făcut pe furate, fără blitz.

Într-o bună zi, cu ajutorul lui Dumnezeu şi cu munca noastră, o să ne deschidă usa din faţă, suntem convinşi!

3 comentarii:

silavaracald spunea...

Sper să am și eu o invitație, în primul rând, de unde să pot auzi și vedea cum îi zboară pe clapele pianului degetele măiastre. :)

Chiulica spunea...

Bafta! Tin pumnii stransi! :)

Anonim spunea...

am pe birou tot timpul un suport de pahar cu Ateneul aşa cum era în Bucureştii de-altădat... când o să-l ascult pe Ştefan cântând acolo, cred că o să fie chiar mai frumos decât pe vremuri.

Unde iți trimit depeșă?

Vreau adresa ta de e-mail:

Delivered by FeedBurner