luni, mai 2

Înotătorul



Ieri, în zi de duminică am discutat despre noua încercare pe care trebuie să o trecem în această zi. Este un nou început, unul pe care îl aşteptăm cu emoţie amestecată cu teamă. Împreună cu alţi câţiva copii din grupa buburuzelor de la Gimnaziul Romulus Guga începem lecţiile de înot, aşa că ne-am pregătit bagajul pentru această noua provocare. Am pus acolo tot ceea ce este de trebuinţă unui sportiv obişnuit care merge la antrenamente cu mare regularitate, dar cele mai multe discuţii am avut despre cască, pe care am şi probat-o. Am făcut şi fotografii, una mai reuşită decât cealaltă, însă dintre ele am ales-o doar pe aceea care pare să redea foarte exact starea de spirit cu care aşteptăm primele scufundări: aşa arată înotătorul care peste exact două ore "sparge gheaţa"...

2 comentarii:

Anonim spunea...

arată bestial de-a dreptul! parcă se pregăteşte de box nu de înot :)

mie nu mi-au plăcut orele de înot, probabil pentru că am fost obligată să merg la ele, aşa că am rămas până în ziua de azi cu o imensă frică de apă şi tot nu ştiu să înot :( Sper din suflet să nu fie şi cazul lui Ştefan şi să se simtă ca un peşte adevărat în apă!

Virtualkid spunea...

@puideblog:
Am reusit sa trecem cu bine peste aceasta incercare, ba chiar isi doreste sa mearga din nou.

Unde iți trimit depeșă?

Vreau adresa ta de e-mail:

Delivered by FeedBurner