miercuri, mai 11

Turneul Stradivarius

…sau cum emigrăm în Republica Culturală Chineză

Am aflat de la un şef de cozloz blogheristic, unul de-i spune republica culturală chineză, că cum că pleacă o căruţă cu mere prin ţară, iar după ce am văzut şi cine-i căruţaşul, apoi am tras concluzia că acestea nu pot să fie altfel decât "merele de aur”.

Pe Alexandru Tomescu l-am pus de multă vreme pe lista celor pe care mi-aş dori că fiul meu sa-i întâlnească, să dea mână cu ei aşa cum doar copiii ştiu să o facă, lipsit de complexe (dar nu şi de respect!). Poate că principiul pe care l-am ales eu nu este cel mai bun, însă mi se pare important ca oameni care au reuşit să spargă cercul anonimatului să-i atingă pe cei rămăşi acolo, în urmă, în anonimat, dar mai ales pe cei care nici măcar nu au ajuns la vârstă aspiraţiilor, acei muguri pentru care încă mai stăm din când în când cu spaima unui ger întârziat. Căldura atingerii sale ar putea să fie scânteia unei viitoare pasiuni arzătoare. Şi o astfel de atingere ar putea să fie chiar turneulstradivarius.ro
Aşa că mi-am luat inima în dinţi şi am scris organizatorilor acestui turneu. Două zile mai târziu am primit un mesaj care m-a făcut să amuţesc de emoţie. Eram invitaţi la evenimentul de la Sala Radio din Bucureşti, să-l cunoaştem în culise pe omul aflat pe lista noastră de modele: Alexandru Tomescu ne devenea, brusc, accesibil, dar nu oriunde ci într-un loc în care orice potenţial vrăjitor al sunetelor trebuie să ajungă, să simtă fiorul pe care ţi-l dă o acustică excepţională.

Nu o să ne fie uşor să dăm curs acestei invitaţii, însă vom face tot ceea ce depinde de noi, mai ales că merele de aur nu sunt împărţite de un căruţaş oarecare. În spatele straielor pe care ştie să le poarte uneori cu modestie stă ascuns defapt un om care a înţeles că orice copac, oricât de magică i-ar fi poama, trebuie să stie să răspândească prin lume şi altoiul, ales din creangă lui cea mai promiţătoare.

Aşa că, de voie, de nevoie, o să emigrăm în republica lu' chinezu, dar numa' de probă: chiar dacă el are PIB-ul mai baban, deocamdată, noi avem creştere economică mai mare.

2 comentarii:

INCERTITUDINI spunea...

Mâine seară va fi fi , din nou, la Pitești!

Virtualkid spunea...

INCERTITUDINI:
Noi speram sa ajungem la Sala Radio, chiar daca vine si in Targu Mures.

Unde iți trimit depeșă?

Vreau adresa ta de e-mail:

Delivered by FeedBurner