joi, mai 5

Bloggeri din toate ţările, uniţi-vă!

Cum sună "tabără de blogging"?
Tocmai am revenit de la o importantă întâlnire, unde am făcut prima schiţa a unui proiect îndrăzneţ în jurul căruia sperăm să adunăm şi alţi bloggeri din toată ţara. Sincer, nu ştiu dacă o să reuşim să rezolvăm toate problemele pe care le comportă o tabără de blogging, dar sunt convins că avem resursele cu care să facem mari surprize (plăcute!).

La fel de sigur este şi faptul că o să fie mult de muncă, însă, ne punem mari speranţe în sprijinul pe care o să-l primim din partea celor care vor dori să fie prezenţi, mai ales că tabăra urmează să aibă două secţiuni: una foarte concretă şi foarte pipăibilă, altă virtuală. Aşa am hotărât, că să le dăm un petic de iarbă şi o gură de aer proaspăt celor care se vor topi prin birouri în mijloc de august.

Deviza taberei de blogging de la Ibăneşti urmează să fie: Bloggeri din toate ţările, uniţi-vă!

5 comentarii:

Fetita Junglei13 spunea...

Cand aud de tabere,mi-amintesc cum fugeam ca sa nu merg in tabere,dar initiativa e minunata.

Anonim spunea...

deci lucrurile încep să se pună pe roate...

Cristian Lisandru spunea...

Au mai fost nişze încercări, la un moment dat ne înscrisesem pe o listă pentru Grecia. Din păcate, se pare că până la urmă s-a ales praful. Greu cu organizarea, presupun...

Cristian Lisandru spunea...

"nişte" - sorry...

Virtualkid spunea...

@Fetita Junglei13:
Aceasta este o tabara mai deosebita, sau asa ne place noua sa credem.

@puideblog:
Ehe! S-au pus de mult! Acum incercam "sa urnim caruta".

@Cristian Lisandru:
Imi place sa cred ca tenacitatea mea o sa dea rezultate si de aceasta data, dar, si daca ar fi sa nu reusesc, tot vreau sa incerc.

Unde iți trimit depeșă?

Vreau adresa ta de e-mail:

Delivered by FeedBurner