sâmbătă, mai 7

Simplă lecţie de muzică

Aşa cum am apucat să povestim, ne-am întâlnit cu doi muzicieni extrem de valoroşi care au vizitat oraşul Târgu Mureş. Dacă pe unul dintre ei îl socotim ca fiind unul dintre mentorii noştri muzicali, pe al doilea l-am întâlnit pentru prima dată. Este vorba despre cel care a ţinut ison Maxim-ului nostru prieten, Vlaicu Golcea.

Am schimbat câteva vorbe, apoi am avut parte şi de o mică întâmplare chiar înainte de începerea concertului propriu-zis: trei muzicieni, doi mai norocoşi (adică gata consacraţi) şi altul încă necunoscut dar foarte ambiţios, într-un trio adhoc. Este foarte adevărat, nu am rămas între spectatori până la capăt pentru că la patru ani, totuşi, maşinile colorate şi căştile piloţilor au fost mult mai tentante.
Oricum, rămânem cu bucuria de a fi reuşit să întâlnim încă un om pentru care bucuria de a cânta nu se măsoară în galbeni, şi cu toate acestea, reuşeşte să pună aur pe portative...


3 comentarii:

Cristian Lisandru spunea...

Gândurile mele bune pentru voi. Cu muzica înainte, balsam pentru suflete. Eu sunt convins că ştrumfuleţul va cânta foarte bine la (cel puţin) un instrument, în anii care vor urma...

Bibliotecaru spunea...

După imagini de la prima lecţie, eu aştept primul concert...

Virtualkid spunea...

@Cristian Lisandru:
Asta este si dorinta mea, iar pentru asta caut mereu sa il tin "in priza directa".

@Bibliotecaru:
Sa speram ca nu mai este prea mult pana la acest moment.

Unde iți trimit depeșă?

Vreau adresa ta de e-mail:

Delivered by FeedBurner