joi, mai 5

Hormonul fericirii



Viaţa de sportiv presupune ca la intervale regulate să se facă şi diverse investigaţii medicale, menite să determine starea de sănătate şi dispoziţia la efort a performerului.
Am trecut şi acest pas cu puls mărit, cu toate cele care ţin de emoţia primului control, fie el şi un banal EKG.


Nu ştim ce anume ne rezervă viitorul, însă ştim că străbatem cu maximă determinare toate etapele pregătitoare ale viitoarelor performanţe pentru că ştim că sportul este cel mai bun ferment pentru hormonul fericirii.
.

6 comentarii:

Anonim spunea...

eu până la vârsta asta n-am făcut nici un EKG, aşa că nu mi se pare chiar aşa de banal, dar dacă zici tu...
m-am şi speriat când am văzut pozele articolului tău, înainte să citesc!

Virtualkid spunea...

@puideblog:
Sportul de performanta presupune ca astfel de intamplari sa intre intr-o rutina aproape obositoare. Capacitatea de efort trebuie sa fie monitorizata in permanenta, asa ca.....

Anonim spunea...

aha, deci tu vrei să faci din Ştefan un înotător de performanţă de pe acum? :)

Virtualkid spunea...

@puideblog:
Nu, nu vreau decat sa ii ofer cat mai multe posibilitati din care sa poata sa aleaga, atat!

anamariadeleanu spunea...

dupa o pauza luna si grea, inaintea unui drum in care mi-am pus -poate- prea multe sperante, imi pare bine ca te-am regasit si am aflat de hormonul fericirii
:) :) de 2x2

Virtualkid spunea...

@anamariadeleanu:
Poate o sa-ti ajute gandul nostru bun in calatoria despre care vorbesti, macar sa te determine sa nu abandonezi speranta.

Unde iți trimit depeșă?

Vreau adresa ta de e-mail:

Delivered by FeedBurner