luni, mai 9

Nicio masă fără peşte


Foarte mult ne-am luptat pentru ca să trecem şi bariera introducerii peştelui în meniu. Devenise aproape o obsesie. Aveam prea multe tentative eşuate.
Seara trecută a fost una de spectacol, ca să nu spun de poveste. Am recurs la fel de fel de tertipuri pentru a-l implica pe tânărul bucătar în procesul de pregătire a păstrăvului de munte pe care l-am adus chiar eu, cu o zi înainte din zona în care urmează să organizăm tabăra de blogging din această vară, loc în care urmează să petrecem o săptămână fierbinte de vară.

Am început cu "nu îmi place!", dar am reuşit să sfârşim acolo unde ţinteam, iar eu mi-am amintit alte vremuri, în care deviza era "nicio masă fără peşte!", iar peştele era atât de ieftin încât mulţi îl numeau mâncarea săracului
Doar cei mai bătrâni mai înţeleg ceea ce spun eu aici.


5 comentarii:

Anonim spunea...

şi a mâncat până la urmă sau doar te-a ajutat să-l prepari? deocamdată înghit în sec, dar stai până când oi avea eu pensiunea mea cu păstrăvărie! :)

îmi amintesc şi eu cum erai obligat să cumperi peşte dacă voiai să cumperi altceva, unt de exemplu, iar peştele era de multe ori stricat (nu că untul n-ar fi fost rânced), aşa că înainte să mă întorc cu untul acasă făceam un scurt popas pe la container şi aruncam peştele...

dar poate la Galaţi stăteau mai bine lucrurile, că nu avea timp peştele să se strice pe drum :)

Virtualkid spunea...

@ puideblog:
A mancat destul de bine, dupa proteste foarte hotarate, dar incercarea a fost una foarte reusita.
Sunt convins ca pestele o sa-i fie pe plac.

Sunt indignat de faptul ca pestele a ajuns sa fie atat de inaccesibil datorita pretului absolut prohibitiv.

Imi este atat de pofta de niste raci fierti in casa, cu mujdei de usturoi domolit in rosie fiarta.

Eu am mai prins vremurile astea....

starsgates spunea...

Gusturile copiilor se schimbă.:) Bravo vouă dacă acum mâncaţi peşte!:)

silavaracald spunea...

Depinde tare mult de felul în care e pregătit. Păstrăvul vostru arată tare bine.
Mie, de exemplu, îmi place cel mai mult fript după ce l-am tăvălit prin mălai. Cât mai simplu, fără să i se altereze gustul. Plachia, de exemplu, nu-mi prea place.

Virtualkid spunea...

@starsgates:
Abia am inceput, asa ca mai am emotii la gandul ca pot aparea "reactii adverse" cand am sa repet incercarea.

@silavaracald:
Plachia este o mancare fabuloasa, cu conditia sa fie preparata de cineva priceput, la fel ca in cazul ciorbei de peste.

Unde iți trimit depeșă?

Vreau adresa ta de e-mail:

Delivered by FeedBurner