luni, mai 2

Griji inutile la prima lectie de inot










Aş minţi dacă aş spune că nu am avut emoţii legate de prima lecţie de înot. Îmi era teamă de felul în care aveau să reacţioneze copiii într-un mediu nou, cu un potenţial periculos însemnat. Faptul că au nimerit pe mâna unor oameni care îşi cunosc meseria a risipit orice urmă de spaimă, iar cea mai interesantă reacţie avea să mă uimească abia acasă, după somnul de prânz obişnuit:









- Tata, când mai mergem la înot?

- Ah! Aşa te vreau, eroul meu!

9 comentarii:

Cristian Lisandru spunea...

FELICITĂRI!
Mărturisesc că atunci când am învăţat să înot eram mai mare - chiar mă stresa ideea că toţi "pretenarii" înotau de mama focului. M-am dus la Dinamo, am făcut cursuri cu băieţii de la polo. Primele guri de apă le-am luat fără să sesizez, cum am ajuns pe marginea bazinului ne-au dat brânci...

Virtualkid spunea...

Cristian Lisandru:
Aici lucrurile s-au desfasurat cu mult mai delicat si mai profesionist, tocmai pentru ca cele doua antrenoare stiu exact ce anume trebuie sa faca.

Anonim spunea...

da, jos pălăria, bazin cu apă mică la început, două instructoare la nici 10 copii, bănuiesc că şi apa era încălzită ca lumea... aşa da! mă bucur că-i place!
dacă aveam şi eu parte de aşa instructori dedicaţi (şi sexy pe deasupra) sigur astăzi aş şti să înot :))

Karla spunea...

Am râs de m-am prapadit :)
Sunt mortali toti, aliniati, facandu-si exercitiile, cu castile albastre... Doamne, ce frumoasa poate fi lumea lor!...

Chiulica spunea...

Hi hi... Felicitari! El e cel mai mic dintre toti?

Virtualkid spunea...

@puideblog:
Trebuie sa recunosc, am fost fost surprins placut de ceea ce am gasit acolo, dar mai ales de atentia pe care o acorda primului contact cu apa.

@Karla:
Trebuie sa stii ca am ratat foarte multe momente mult mai amuzante din bazin, insa nu am vrut sa stau prea mult pe marginea bazinului si sa le distrag atentia. Parintii nu intra acolo in mod obisnuit ci privesc dintr-un loc in care copiii nu pot sa-i vada, tocmai pentru a nu-i perturba.

@Chiulica:
Nu cred ca este cel mai mic, dar cu siguranta este unul dintre ei... este posibil ca un singur copil sa fie mai mic, insa nu sunt sigur.

silavaracald spunea...

Păi, un descendent de gălățean e musai să știe a înota! :)

Gabriela Elena spunea...

Atenie, dupa ce va invata sa inoate nu vei mai putea sa-l scoti din apa!

Esti pregatit pentru ore bune de balaceala? :)

Virtualkid spunea...

@silavaracald:
Ehe, cate ar mai trebui sa stie un galatean adevarat......

@Gabriela Elena:
Sunt pregatit pentru orice, numai sa fim sanatosi.

Unde iți trimit depeșă?

Vreau adresa ta de e-mail:

Delivered by FeedBurner